Ya Allah Kau Lindungilah Orang Yang Aku Sayang

Ya Allah Kau Lindungilah Orang Yang Aku Sayang. Dan sepanjang umur nanti, ia akan lindungkan. Discover short videos related to lindungi orang yang ku sayang ya allah on tiktok.

Ensiklopedia Islam Doa agar Mencintai dan Dicintai Allah
Ensiklopedia Islam Doa agar Mencintai dan Dicintai Allah from yufidia.com

Tuhan, aku relakan dia menjadi milik orang lain, aku ikhlas dia miliki orang yang aku sayang >,<. Lirik lagu 'ya allah' yang dipopulerkan oleh wali band : Yang aku tahu hanyalah mengatakan cinta, tapi hati dusta.

Ya Allah , Kau Lindungilah Pesawat Mh370 Jikalau Mereka Masih Hidup.


Sesungguhnya kau maha mengetahui segalanya yang dilangit dan dibumi. Ayugaliya(@aiu_07), kajol(@deqsuesue), halimatun saadiah(@achik_hsbeautyz), mariana_ siregar ️(@mariana_siregar), 💞ان احب كف الله🇮🇩(@cintaiaku1991). Dan sepanjang umur nanti, ia akan lindungkan.

Aku Tau Kau Sangat2 Adil.


Kau permudahkanlah urusan mereka dan jauhilah mereka dari segala kesulitan. Ya allah.jagalah ia yang jauh disana, lindungi tiap detik hidup yang ia lewati,sayangi dia melebihi engkau menyayangiku. Yang aku tahu hanyalah mengatakan cinta, tapi hati dusta.

Capo Di Fret 2 Em Ya Allahu Ya Rabbi Hu C Ya Allahu Ya Rabbi Hu D Ya Allahu Ya Rabbi Hu Em Ya Allah Em Ya Allahu Ya Rabbi Hu C Ya Allahu Ya Rabbi Hu D Ya Allahu Ya Rabbi Hu Em Ya Allah [Intro] Em C D Em Em C Ya Allah Jangan Kau Coba Aku D Em Melebihi.


Aku tak mahu rasai lagi kejadian itu ya allah. Dia pergi ya allah saat aku memerlukannya. Kau tempatkanlah mereka di kalangan orang yang beriman jika mereka sudah tiada.

Amin Ya Rabbal Alamin. Cecair Jernih Yang Memgalir Di Pipi Diseka Lembut Dengan Hujung Jari.


Sayang, ku lepaskan kau pergi. Bagi orang lain mungkin ulang tahun perkahwinan akan diraikan dengan penuh kegembiraan namun, tidak bagi kami berdua. Ini tahun yang keempat kami hidup bersama menjalani kehidupan rumah tangga yang cukup bahagia.

Kami Rakyat Malaysia Masih Lagi Menunggu Khabar Berita Tentang Mereka Semua.


Yang aku tahu itu amat pedih bagiku untuk menempuhinya , itu yang aku tahu. Saat ku di luar kandang, dalam banyak bahaya. Sadarkah kekasih kelakuan kamu sungguh sangat menyiksa aku padahal ku beri apa yang kau mau tapi kau tak mengerti aku [*] sakitnya hatiku dengan.

Posting Komentar untuk "Ya Allah Kau Lindungilah Orang Yang Aku Sayang"